Ens trobem a les portes de donar per finalitzada la temporada estival de 2001, una temporada que afortunadament, i segons les últimes dades, deixa un resultat més que acceptable a nivell d’ocupació turística amb nivells de gairebé el 95%, encara que a causa de l’actual crisi global, les dades a nivell econòmic no siguin tan positius.
Una vegada es doni per finalitzada la temporada i amb les dades finals avaluades, començarà novament la labor de planificació i promoció d’una nova temporada, que no es perfila fàcil i que ha de permetre consolidar i fidelitzar la nostra oferta turística actual sense oblidar la necessitat d’atreure nous mercats nacionals i internacionals.
Els socialistes advoquem pel canvi de rumb observat en el Patronat, un canvi que ens ha de portar a una entitat real de participació privada i pública en el qual estiguin representats tots els sectors econòmics i turístics de la nostra ciutat.
S’ha donat un primer pas en aquesta direcció ambl’oferiment al sector privat de formar part de la nova comissió d’assessorament de tècnics i professionals. No obstant això, trobem a faltar una representació d’un sector tan important per a Salou com és el sector comercial.
I és que aquesta comissió ha de tenir una missió clara, la promoció turística de qualitat del nostre municipi, buscant la desestacionalització i amb un objectiu molt clar si sap generar riquesa i ocupació.
Però per aconseguir aquests objectius és important que la nostra ciutat posseixi una targeta de presentació de qualitat que defineixi, com no pot ser d’una altra manera, la seva identitat.
Cal decidir si es continua promocionant la denominació “Salou Costa Daurada” o si es fa una aposta real per recuperar la marca que durant tants anys va identificar al nostre municipi, no tan sols a nivell nacional sinó també a nivell internacional, “Salou Platja d’Europa”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada